Proč musím začít cvičit? Co plánuju?

9/29/2019

Ač to tak nevypadá, i tento článek bude o běhu. V posledním článku jsem se zmínila, že Night trail run Vyškov, kde jsem se umístila na 2. místě, je jeden z mých posledních kratších závodu. Proč? 

 

Plánuju teď běhat delší tratě, trailové závody v lese, v kopcích a konečně si zkusit zaběhnout MARATON! To je teď můj velký cíl, na který se chci pilně připravit! V dubnu tohoto roku jsme běželi s Markem půlmaraton a já byla překvapená, jak krásně se mi běželo. Tehdy jsem poprvé závod běžela bez sluchátek a litovala jsem, že jsem to neudělala už dávno. Od té doby běhám závody jen bez nich a přijde mi, že se tak líp na závod soustředím, že jsem víc přítomná v závodě a víc si to užiju. Místo hudby poslouchám každý dopad nohy na zem, nejen mojich, ale i ostatních běžců. Silné dýchání běžců a povzbuzování lidí podél trati. Vznikne z toho vlastně taky taková hudba, rytmus, kterého se držím

 

 

 

Maraton je pro mě výzva! Vím, že to bude o dost těžší půlmaraton (minimálně 2x tolik :-) ) a chce to větší přípravu. Hned po maratonu bych chtěla běžet nějaký trailový závod s kopcema, třeba jak běžel Marek posledně Brněnský masakr. Říkal, že to byl fakt masakr! Běželo se 30 km s nějakým 880 m převýšením. Jo! To chci příští rok taky zkusit!

 

S těmato mýma plánama se pojí i to,že musím začít nejen trénovat, ale taky cvičit. V kopcích je strašně důležitá nejen síla nohou, ale taky středu těla. Čím silnější budete mít střed těla, tím déle budete schopni udržet správnou techniku běhu. Tím se vám samozřejmě poběží lépe a zvládnete delší tratě. 

 

 

 

 

Začala jsem proto chodit do Fitinn v Brně v Letmu a taky plánuji občas cvičit doma, alespoň s vlastní vahou těla. 

 

www.fitinn.cz

 

Nezapomínejte u běhu taky cvičit. Opravdu je to důležité a sami poznáte rozdíl, až posílíte!

 

 

Mějte se krásně!

 

Vaše Verča

 

 

 

Tags:

Sdílet na Facebooku
Please reload

© 2020, Happy healthy me, všechna práva vyhrazena.